Wednesday, July 17, 2013

Tempat Menarik yang Kita tak pernah Terfikir

Assalammualaikum..
hai... disini saya ingin kongsi mengenai tempat-tempat menarik yang saya rasa kita 
tak pernah bayangkan yang tempat macam ni WUJUD. 
SubhanAllah tersangatlah cantik tempat ni kalau saya ada peluang saya ingin 
pergi ke tempat-tempat seperti ni.
InsyaAllah siapa tahu satu hari nanti saya dapat jejak kaki ke sana.
AMINNNNNNNN BANYAK...
~ngeee

hutan buluh jepun
Bamboo Forest, Jepun

Canola Flower Fields, China
Canola Flower Fields, China

Lavender Fields
Lavender Fields di UK dan Perancis

Tulip Fields in Netherlands
Tulip Fields in Netherlands

Wisteria Flower Tunnel
Wisteria Flower Tunnel, Jepun

Tunnel of Love, Ukraine
Tunnel of Love, Ukraine 

Hitachi Seaside Park
Hitachi Seaside Park, Jepun

 Street in Bonn
Street in Bonn, Jerman

Cantik kan semua gambar ni.... I wish I can be there someday...





credit :kfien




1 comment:

  1. wow..
    mmg x dpt nk pilih ni kalau bg pilihan..
    rasanyer pilihan nom 1 Jepun..
    nice tu dpt photoshoot kt ctu :)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)