Saturday, July 13, 2013

Benda yang tak nak akhirnya terjadi juga [part 1 ]

Assalammualaikum... haii...
akhirnya diberi kesempatan untuk meng'update' blog...
like I said in previous entry, not feeling well...Semalam adalah hari yang paling teruk
bagi saya.
nak tahu kenapa??
I cannot breath properly...OMG... at that time I feel is that anything will happen to me?
(T_T)
saya tak boleh nak baring langsung..batuk dahla teruk tapi tak ada kahak.. and then
the most thing happen lepas saya berbuka. Waktu tu keadaan saya teramatlah lemah
batuk tak henti-henti nafas melalui mulut sebab tak boleh nafas
dengan sempurna.
Hanya Allah yang tahu macam mana saya rasa pada masa tu.
apa yang saya makan masa berbuka habis 'keluar' balik.
bila baring saya tak boleh nafas langsung...
u know that??? TAK BOLEH NAFAS...


tak boleh bayangkan langsung.nak tido tak boleh nak baring tak boleh.. Lastly I decided to 
go to hospital.. Saya hanya boleh diam je...
seorang yang tersangat bising tiba-tiba jadi fully senyap.
hurmmm



p/s:
please pray for me.
really hate this situation.
BTW, i will share my situation in next entry.
sorry.

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)