Wednesday, July 24, 2013

Ingat Senang Jadi Budak Library??

Assalammualaikum and morning uols....
okay pagi ni saya nak share mengenai my workstation yang saya pernah janjikan pada entry INI .
disebabkan saya seorang sahaja yang menjadi practical student di PSH ni secara automatiknya saya mendapat my OWN WORKSTATION
yeayyyyy happy mendengarnya sebab ada pc sendiri and bolehla online bagai.
HAHAHA * gelak jahat


This is my workstation depan pintu masuk kau...kelass gitu..hihi
Bawah ni pula my other colleague punya workstation. dalam bilik ni just ada 3 staf saje termasuklah saya. My supervisor and boss in the other room.


okay, sekarang saya nak story pada hari pertama kerja. Korang nak tahu tak 1st day saja saya dah kena buat cataloging. MasyaAllah !!! saya terima dengan redha je. dahla kena buat secara manual dulu. settle catalog semua buku barulah akan di "input " masuk ke system. BTW, sini pun guna system ILMU.
sesiapa yang bergelar budak library diaorang akan tahu system ILMU tu apa.
hehehe
korang tengok jelah gambar ni bertungkus lumus nak siapkan catalog buku.
...
...
...
...

buku baru

dah start bersepah dah

psst..inilah manual input sheet utk catalog


p/s:
meja yang besar pon dah tak muat
bila start catalog. hurmm 




No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)