Tuesday, July 30, 2013

Mood Raya Datang Lagi


Assalammualaikum...
kurang dari sepuluh hari lagi kita akan habis berpuasa..macam mana?
dah banyak pahala yang kita kumpul sepanjang bulan ramadhan ni?
kalau belum cepat-cepatlah kita sedar and cepat-cepatlah kita kumpul pahala bulan ramadhan ni sementara masih ada peluang.
Bukan apa tahun depan belum tentu lagi kita dapat sambut ke tidak. Moga-moga diberi kesempatan untuk merasai lagi bulan ramadhan tahun hadapan.
BTW, sekarang ni dekat library dah dalam MOOD RAYA. semua dah malas nak buat kerja.
elehh..auta ja lebih padahal dia sorang je yang malas.HAHAHA

tempahan baju bertambah lagi walaupun pada mulanya tak nak ambil banyak just untuk sedara mara je tapi kesian pula dekat m.cik sorang ni sebab tailor yang dia selalu tempah dah tak nak jahit dah FULL katanya.
maybe Allah nak bagi rezeki dekat aku lebih kot.
AMIN...
lagipun saya ni bukan amik upah mahal-mahal pun sebab saya baru lagi haa still belajar.
moga nanti customer saya berpuas hati dengan hasil kerja saya.
customer kauuu..haha

tatata...nak sambung buat keja.

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)