Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012...

tak lambat lagi kan untuk saya ucapkan selamat menyambut tahun baru 2012...
cepat betul masa berlalu...pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru
DAN
umur dah makin meningkatla....dah 22 tahun dah...x tua lagi kan??cepat ngaku !! hehe
btw, sori sangat klu korang ada dtg mlwat blog saya 2 3 ari lepas...saya langsung x sempat nak update entry sebabnya saya ada kat kampung..bercuti....
syurga sangat2 taw uols dapat balik kampung...
sekarang nie dah ada kat puncak dah baru jer sampai petang tadi...
TAPIIII....
yang sedihnya saya baru taw kelas revision untuk besok cancel n ganti ari SELASA..... napa x cakap awal?/
huhuhu sedih saya duduk rumah sorang2...
hohohoho
xpelah bolehla saya blogwalking malam nie...jom2....



2 comments:

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)