Tuesday, January 3, 2012

Alhamdulillah...

selamat pagi uols...pagi nie saya beransur sihat setelah 2 hari ada kat Puncak demam, sakit tekak, selesema...
aishhhhh banyak benor sakitnya kan???
macam xnak bagi balik puncak je...hikhikhik tulah penangan balik rumah lama..
btw, saya balik kampung seminggu so seminggu tue rumah x bersapu bilik x dibersihkan banyaklah habuk-habuk yang ada...
saya nie sensitif sikit dengan habuk so jadi beginilah...
huhuhuhu
tapi xpe...terima kasih kepada orang yang menolong saya g beli ubat sakit tekak n teman saya makan...
i really appreciate it..
harini saya ada test..tapi x study lagi gara-gara x sihat nie...
skrang ...terpaksa pulun untuk study...nnt lepas test saya akan update my blog ok??


wish me good luck uols...



p/s: terima kasih Allah
(^_^)

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)