Friday, January 27, 2012

kad kahwin Yusry dan Lisa Surihani

kad kahwin


sebelum nie saya tertunggu-tunggu jugak kad kahwin Yusry dan Lisa..tup-tup dah ada...dalam bayangan saya nie ingatkan kad kahwin diaowang mesti grand2....tapi bila tengok simple jer..n the mostly is sweet.....
suka sangat pasangan nie yang hanya bersederhana dalam berbelanja..xdala membazir banyak sangat..
nnt nak tggu majlis perkahwinan mereka pulak laaa...







p/s: x sabar la nak tggu..
(^_^)

1 comment:

  1. wah simple je kan .

    tu la tak saba nak tunggu majlis kawin dorang kan :)

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)