Saturday, September 21, 2013

Cheese Tart Yang Nyum Nyum

Haii.... sebelum nie saya pernah mention yang saya menang GA by
JIWAROSAK.. hah? korang tak tahu meh baca SINI
Inilah kali pertama saya menang GA nie tau..alhamdulillah rezeki saya..
GA ni dah lama tamat tapi baru sekarang sponsor hadiah ni sempat nak pos hadiah kat saya..
xpe-xpe asalkan selamat sampai..
nak tahu saya dapat apa?
meh sini tengok
...
...
...
...
...








Haaaaa.... inilah dia CHEESE TART yang sedap kedaboomm boom and boom...
hahaha
marvelos tau... terima kasih akak Masni Abdul Kadir untuk cheese tart ni.
terima kasih daun keladi kalau blh bagi lagi.. ~ngeee
maaflah disebabkan perjalanan jauh dari Puchong ke Kedah bentuk tart pon 
kureng comel tapi tak apa sebab SEDAPPP...

kalau korang tak percaya or peminat tegar cheese tart korang pesanla dekat kak Masni...
16 biji RM15.00 saiz seperti diatas tak termasuk pos okay...

okay bye..
nak sambung makan balik...


No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)