Saturday, February 25, 2012

Kerisauan kembali Menjelma

Assalammualaikum semua...agak sopan hari ni kan * sambil mata kedip-kedip hehehe
saya agak risau sebenar ni..dari semalam lagi haa..
nak tahu nape? my dear tak sihat then doc. ckp darah merah kurang
after check. then doc. ambil darah utk check lg.supposely result
taw hari khmis lepas but at that time dia kt UMP
so tggu next week baru g ambil the actual result.
i'm so worry..hope nothing bad happen to him..
sobsobsob

awakkkk.. ni ada pesanan untuk awak:

1. awak kena makan kerang taw.
2. then xnak dah makan makanan fast food or cikedis ke apa
3. taknak makan organ dalaman binatang taw cth: hati ayam
4. makan bayam and kangkung banyak2 (semua sayuran hijau)
5. tak nak dah minum air gas2 nie..
6.jeruk kering ke basah ke x boleh jugak.
7. last but nit least, makan buah epal hijau and delima..but i think u should eat
DELIMA MORE..


saya bukan nak kongkong awak but untuk jaga kesihatan awak nak tambahkan darah merah dlm badan awak. saya xnak awak sakit..atlet sukan mana boleh sakit kan? (^_^)
saya nak awak sihat macam selalu. apa yg saya suruh awak mkn n larang tu semua saya ikut sunnah Rasulullah yg x bagi kita makan organ dalaman haiwan n banyakkan makan buah DELIMA.
InsyaAllah keadaan awak akan bertambah sihat.AMIN.

saya doakan awak moga cepat sembuh n cergas seperti selalu.

ikhlas,
your love




p/s: kalau korang taw cmna nak tambah darah
merah kongsila yer..
(^_^)

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)