Saturday, December 17, 2011

Akhirnya ketemu jua follower yang ke-200

sebelum nie kan saya da buat entry mengenai siapa follower yang ke-200 kan?? bagi sesiapa yang x tahu korang klik sini akhirnya tadi sudah terjawab siapa..
blogger yang berjaya menjadi follower sweety adalah.............

...
...
...
...
...
...



tahniah di ucapkan kepada beliau...kan aritu saya ada cakap nak bagi something kan..insyaAllah nnt saya akan bagi kat beliau...but beliau kenalah bagi nama, alamat n no fon kt saya yer...
dengar tue en. jebat...



p/s: tahniah kepada beliau..
terimalah hadiah saya walaupun 
x seberapa n slmt berkenalan ^_^

2 comments:

  1. siottttttttttttttt! aku baru nk tgk brape follower kau. hahaha. dah nak kalah aku camni. mentang2 aku takde brodben. kemain kau kaut keuntungan ann. :P

    ReplyDelete
  2. hahahahaha....mesti ar....tu la ko...kemain xnak follow aku kan...dah x leh dpt hadiah....

    ReplyDelete

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)