Friday, March 11, 2011

~shopping & MURNI~

Selasa aritu aku kluar ngan member kelas...g sunway pyramid...besalah owang kedah mana penah pegi lagi kan...hihihi ni la 1st time aku g sana....yang pegi juz 4 owang jer....aku, sipa, ain ngan jais...kami pinjam keta opie....hhehehe opie x dapat join coz no money so no talk la kan?? teman diaowang shopping ke atau aku yang shopping sebenarnya nie....tula namanya pompuan pantang tengok benda yang cantik2 mesti nak bli..huuhuhuhu (dalam ati; nak wat cmna dh minat mcm tue...) aku adala jugak beli barang2 ckit cam belt, handbag n blaus...huhuuh byak kan??hehehe waktu sampai tu kami g makan dlu kt pizza huts... skali order nah amik banyak giler haa dengan soup nya, fries lagi, pizza 2 plate....wah2 makan besar btol kitaowang kan? padahal 4 owang ja kowt....last2 semua pakat x larat nk jalan dah....so rehatla dulu....then bermula xtviti menerjah setiap kedai yang ada kat sana...kecian gler dekat jais haa ikut je kami g mana-mana....dia jadi tukang angkat n bawa barang2 yang kami beli tu....lama jugakla kami shopping haaa....malam bawu kluar dari sunway tue...then kami g makan dekat restoran Murni...diaowang cakap makan kt situ mmg sedap kita boleh order je apa yang kita nak makan tapi sayangnya diaowang x sedaikan menu...kadang2 kita pon x taw nak order apa....restoran tu mmg sesak giler ahhh gua cakap sama luuuu....tamabah malam tu hujan rnyai-renyai mula turun...kami terpaksa tggu dlula sebelum makan coz dah x da meja makan....x penah lagi aku tgk restoran macam tu kalah nasi kandar ooo....finally kami dapat jugak duduk n makan...aku order nasi goreng lamp chop...ain nasi goreng chicken chop n jais also sipa pesan nasi goreng meletup....air plak kami order manggo jus ngan pink panther....2 je coz gelas mmg besau gler.....so time to eat.....hehehehe nyummmyyyyy

p/s: gambar next entry keh??? sabooooooo (^_^)

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)