Monday, February 14, 2011

Berceritera

Tiba-tiba petang nie aku da idea nk bercerita ckit...huhu besala dh lma x wat essay kan jadi malasla kejenyer...Bagi sesiapa yang minat membaca cubala baca ceritera sya ekhh...sorila klu sya x pndai nk bercerita nie...almaklumlah dh lma tinggal skol kan...kih..kih....

       Di petang yang redup nie tiba2 terlintas di fikiranku mengenai Mr.M yang selalu menghubungiku...tetapi sejak aku blik kg cuti rya cina aritu khabar beritanya lgsung aku x tahu...chat kah dia @ tidak...bila pikirkan balik sebelum aku pulang bercuti dia ada menghubungiku ajak makan sekali tetapi disebabkan aku takut x sempat aku terpaksa menolak ajakannya...waktu tu dia nmpak cam sedih jer tpi aku nk wat cmna aku juz menumpang owang tuk pegi ke stesen bas..takut terlewat nnt apa kawan aku akan ckp.Dia ada pesan dekat aku bila dh bertolak naek bas bgtaw dia tpi semasa aku msj dia lgsung x balas...mula2 aku ingtkan dia xda kredit..xpela aku phm...
          Aku mula jadi sangsi bla aku di kg dia langsung x contact aku. Fikiranku mula mengatakan yang aku ada wat salah kt dia..tp yang peliknya aku xda plak nk mesej dia.... (pelik kan aku nie??? huhuhuhu....) Hari nie dah masuk 2 minggu sejak aku balik cuti dia langsug x mesej aku...Akhirnya semalam aku berkesempatan untuk mesej dia bertanyakan kenapa dia lgsung x mesej aku..tpi penantian aku hampa...dia langsung x balas mesej aku..Aku x brani nk kol dia tanyakan hal nie.aku x brani tuk menyoalnya..nape yer?? aku macam x sampai ati nk ckp ngan dia, adakah ada wat salah @ buat dia terasa ngan aku? Ya Allah....tolongilah hambaMu ini... Akhirnya aku tertido dengan memegang h/p menanti Mr.M balas mesej aku...
           Hari ni merupakan birthday Mr.M tp aku x ingt plak semasa aku msej dia smlm...myb pikiran aku berserabut dengan xsignment n dia.. Baru tadi aku sedar bila aku buka facebook. Aku buka wall Mr.M tuk wish birthday dia...waktu tu aku tgk dia da tulis kt wall dia say thanx to all y wish birthday dia...bawu 20 minit lbh...aku pon wishla melalui inbox fb..aku tggu punya tggu tpi dia x balas pon..hurmmm...apa salah aku?? aku pon dengan berfikir sgt2la positifnya kta myb dia dh offline kowt...xpela..aku wish jugak birthday dia through h/p...but nothing changes...adakah dia sengaja xnak balas mesej2 aku??? adakah aku bersalah dengannya?? arghhhhhhh !!!!!!!!!!

p/s; nak tahu smbungannya??? tungguuuuuu...........

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)