Thursday, October 28, 2010

...Management...

pagi ni aku dapat mood yang luar biasa...so aku da semangat ckit tuk studi management...Ya Allah..Kau bgikanlah diriku daya ingatan y tajam dan terangilah hatiku dengan nur-Mu...AMIN.... ahad depan aku da paper management...besala skrang nie kan ngan musim exam...ckp pasal management nie...aku xtawla nk wat cmna dah coz dia punya chpter da 14 chpter then nota dia plak ya Allah....xtaw lgsung mana point....huraian pjg berjela....sushnya aku nk phm....dhla test aritu cbuk ngn IID Competition...so apa lg pakai jawab jela...huhu bla pk2 blik tkut.... carry mark pon xnk la g tgk...tkut down....so pgi nie aku akn berusaha habiskan lg 4 chpter...besok nk start wat past year question dh....hope2 apa y aku bc nie ingtla...

No comments:

Post a Comment

Komen anda amatlah dihargai..anda pasti comel jika memberi komen walaupun sekali
(^_^)